Hos mej hittils idag!

Det är inte ofta jag tackar nej till extra timmar på jobbet. Men imorse blev det så i alla fall. Jag behövde tid på mej att komma in i duschen och fräscha upp mej efter snor och nysvändan igår. Nu är den i stort över som det känns nu i alla fall.En hel del har jag hunnit med praktiskt härhemma idag och dessutom har jag skrivit färdigt och lämnat in sista delen i kursen hälsopedagogik. Nu är det bara tre kurser kvar i hela utbildningen,det är Näringslära,Pedagogiskt ledarskap och Vårdpedagogik. Alla tre kurserna är valbara och ihopplockade efter eget huvud och intresse! Det är det som gör det hela så fruktansvärt kul och motiverande. Så för tillfället har jag ingen öppen kurs men väntar ivrigt att min lärare ska läsa mitt mail om öppnande av ny kurs. Undrar vilken av de tre det blir! Spännande!





Dessa två stackare håller fortfarande ställningarna i min trädgård. Men snart får de vintervila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0