J. B. Lenoir

Såå länge jag varit borta från bloggen nu igen! Men bättre sent än aldrig som man säger! När jag jobbat klart idag åkte jag direkt till Västerås,landade väl där strax efter halv fem. Vi passade på att äta på Wok & go Eddie och jag!
Vi satt där och mumsade och pratade om den amerikanska medborgarättsrörelsen och hur de svarta fick kämpa för sina rättigheter. Vi blandade in musiken i det hela oc pratade bl a om J.B. Lenoir som dog i den kampen.



Här är en favvo låt med J.B kvaliten är ju som den är,detta är ju inte precis inspelat igår.
Sedan var vi runt lite på shoppingcentret och spanade. fikade på Ikea och letade efter en minuten automat så Eddie skulle få lära sig att göra en saldokontroll på sitt kort! Tillbaka i Enköping är det väl att packa upp grejerna jag handlat och sen plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0