Jag ska baka jag!

Fick smaka något riktigt gott på jobbet häromdagen! Finska julstjärnor med plommonsylt i. Degen var helt utan socker och det var det tillsammans med plommonen som var så gott. en av mina goda jobbarkompisar brukar baka sådan till varje jul. Nu har hon gjort ett recept till mig från sitt finska recept och översatt och lagt till bilder på hur man gör. En del använder visst smördeg för att få dem frasiga,men det receptet jag har är på ett annat sätt. Jag ska ta och baka sådana så fort jag får tid! Det ska bli jättekul att prova.




Annars är jag jätteglad för min nya kurs som är pedagogiskt ledarskap. Åhh vad det är kul. Just nu håller jag på att definiera själva ordet som inte har någon vedertagen definition,men många förklaringar och åsikter finns runt begreppet! Vilken underbar blandning jag haft på min dag idag.Inte klokt vad livet är intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0