Köpte stövlar och fotade!

Eftermiddagen idag blev förutom ett lyckat feltryck så här. En god buffé intogs på Wok and go tillsammans med Eddie.Efter det for vi till köpcentrat på Erikslund. Vi kollade skor på Deichmanns, vi handlade båda två,jag fick tag på dessa på rea för 99 kronor!



Vi smög in på vasrsin toa Eddie och jag och kom ut med nytt på fötterna! De passade super till det jag hade på mej,grå stickade strumpbyxor och svart stickad poloklänning! Bidde nöjd med impulsköpet!



Hade tagit med mej kameran för att mörkerfota lite,men det var små regnigt och ruskigt så jag tog bara några bilder på parkeringen



Nöjd med hur objektivet och inställningarna skötte sig i alla fall,för några år sen tyckte jag detta var svårt att få till,särskilt eftersom avståndet är rejält stort från där jag står till det jag fotat.Jag kan ju haja att bilderna inte är intressanta att se på för nån annan ,men för mej är det träning och utveckling. Får fortsätta experimentera med detta framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0