Lite mörkt ute!

Det är knappt man törs tänka det med risk för att påverka sig själv negativt, men visst börjar det kännas som vi lever i ett ständigt mörker just nu! Det känns som det inte blir riktigt ljust och klart ute någon gång under dagen. Vissa delar av mitt hus ligger liksom i ständig skugga. Det är väl så det är,men inte särskilt uppiggande i alla fall. Snacka om att det gäller att kunna fokusera och motivera sig med annat under den här årstiden. Min dag ser ut ungefär så här! Först en rejäl uppsnyggning av mej själv så jag blir fräsch. Sedan väntar jag på en ev köpare av min duschkabin,hoppas köpet blir av! Efter det har jag tagit några extratimmar på jobbet för att hänga med på ett spännande möte. När det är över efter fyra nån gång så bär det av till Västerås för mat/fika och lite shoppande! En dag fylld med trevligheter i alla fall,och hörrni snart vänder det ju faktiskt igen, minder än en månad kvar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0