Morgonrocken fortfarande!

Vad underbart skönt att fortfarande sitta i morgonrocken och bara plugga! Kasta sig in i den underbara världen av kunskapsinhämtande! Det är just det jag skriver om nu,några olika inlärningsteorier. Det var bara att välja själv, så jag valde behaviorismen vs kognitivismen/konstruktivismen. Så intressant,å jag visste ju redan vilken skola jag tillhör så jag har skrivit så tangenterna kokar! Jag lovar! Nu ska jag laga mej lite mat innan jag fortsätter. Att sticka iväg och handla var inget alternativ, jag gör som Kajsa Warg, tager det jag haver i det nästan tomma kylskåpet, en påse vegetariskt bolognes sås,ris,broccoli  och kikärtor. Det blir ju hur bra som helst. Tur att jag använde mina tidigare erfarenheter och lärde mej något (konstruktivismen)! Smaklig måltid ska det strax bli här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0