Nu är det lugnt!

Ha! Äntligen online igen och på rätt sätt! Ett visst huvudkliande även på experten för att få igång nätuppkopplingen på rätt sätt! Nu finns i alla fall en tillfredsställande lösning tillsvidare! När det nu blev lite mer riktigt så är datorn mycket snabbare också! Roligt tycker jag! nu kan jag lugnt gå ner i källaren och plocka upp en maskin tvätt som ligger kvar därnere. Sen blir det matlagning och eftermiddags mys innan det är dags att börja jobba kl 16.00. Kan ni tro vad lugnt och skönt det brukar vara att jobba en lördagkväll? Och vad nöjd jag kan känna mej när jag kommer hem efter 22.00 och vet att jag gjort något vettigt av lördagskvällen! Så jag ser fram emot resten av den här lördagen med glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0