Nya blomster!

Nu utnyttjas ledigheten maximalt här vill jag lova! Har lagat mat, tvättat och hängt alla plagg,varit och är social med vännerna på nätet via Fb,mm. Springer runt i huset och flyttar om och fixar med blommorna.


En sån här fast det vita är alldeles svart på mitt exemplar! riktigt snyggt och annorlunda,får se till att ta ett foto på min när tid finnes.

Flamingoblommor i rosa och lila nyanser. Copyright homestylist.blogg.se

En lila flamingoblomma köpte jag också,ni ser var jag lånat bilden!

Nu ska jag se om datorn pallar att jag öppnar photoshop en stund, den är segare än kola redan och shopen är ju ganska tungt när man jobbar med stora grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0