Retligt problem!

Ja äntligen ute på nätet igen,men inte på min egen nya fina dator inte,nej efter att jag stäng av den igår så ville någon inställning någonstans att jag inte skulle kunna komma ut på nätet. Eddie är glad i allafall. det trådlösa nätverket gör att han kan komma åt nätet på sin laptop nu. Det kunde han inte med det gamla modemet. Så funkar gör det i alla fall,men något måste göras för att jag ska få åtkomst från min stationära. Hela eftermiddan har jag försökt och dessutom haft experthjälp på telefon men vi har inte lyckats lösa problemet än! Men skam den som ger sig,det ska gå! Nu är jag törstig efter att ha ätit tortilla chips och vitlöksdip,ett stort glas äppeljuice ska det bli strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0