Så det kan gå!

Vilken lyckträf,.skulle sätta på datorn när jag kom hem för att jag hade lite Keith Richards abstinens men råkade trycka på fel dator. Har min gamla kopplad i ett nätverk med den nya för att jag ännu inte tömt den på allt jag ville spara. De senaste gångerna jag försökt starta den så har den inte funkat. Jag hade i stort gett upp hoppet om att den skulle starta igen. Alla bilder hade jag flyttat över till en annan hårddisk och en del av all musik också,men fortfarande fanns det tonvis kvar att flytta.Visserligen går det ju att ladda ner igen men som tur var så när jag tittade till på skärmen så var det den gamla datorn som var igång. T om det,nätverket hade känt av vilken dator som var på så jag behövde inte ens ändra inställningarna till skärmen som jag trodde. Så de senaste timmarna har jag ägnat åt att plocka över allt jag ville spara till den externa hårddisken. För mej är nu den lilla svarta tingesten nu värd hur mycket som helst,alla mina bild och musikskatter ligger nu där och väntar på att föras over till den nya burken. Ett arbete som kommer att ta lite tid,men vad nöjd jag är med mitt feltryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0