Sharon

Dags igen för denna underbart goda frukt!

Sharon som den heter i förädlad form men den benäms också ofta Persimon! Just idag köpte jag fyra stycken för man fick två för tio på coop! Det känns som säsongen är ganska kort så passa på catt njuta av denna underbara frukt! Jag brukar dela den på hälften och äta ur den med en sked. Såklart ska den kännas lite mjuk när den är riktigt mogen! I övrigt har jag jobbat mellan sju och fyra idag och även varit och lämnat in pappren på skolan som jag fyllde i igår. Så nu är det fritid en liten stund tills jag kör igång med pluggandet igen!

http://www.livsmedelssverige.se/hem/fakta-om-mat/259-sharonkakipersimon.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0