Tanden & Rolling Stones!

Godmiddag får jag väl nästan säga vid den här tiden! Försökte mig på att sova bort den trista svullnaden på min vänstra kind efter strulet med tanden igår. Har inte riktigt lyckas utan ser ut lite som Lina i Emil i Lönneberga när hon hade problem med en tand. Men får väl hoppas att det snart är över,så sa tandläkaren i alla fall! Annars har jag fastnat i en Rolling Stones period vad det gäller musiken,framför allt är det Keith Richards som fångar mitt intresse och det finns ju så mycket bra att se på tuben,både gammalt och nytt. Alla herrarna i bandet är ju mycket karismatiska personligheter och de är dessutom extremt duktiga musikaliskt. Såklart,hur skulle de annars kunna blivit så stora som de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0