Mystifies me

Vad fel det kan bli när man börjar! På vardagarna oavsett om jag är hemma eller på jobbet så äter jag nästan aldrig kaffebröd eller andra godaskar. Men en dag som idag när man va var på planeringsdagen på hotellet så började allt matintag fel redan på morgonen. Jag åt för det första frukost hemma vilket jag aldrig gör när jag jobbar,det vet alla som jag jobbar med. Jag har rätt bråttom att bre mackor och ta kaffe när jag susar in strax före sju på jobbet för att hinna med allt. idag har det blivit kaffe å karameller och chokladbitar,lunch å karameller igen å fikabröd och jag vet inte allt. Sen var det bara att fortsätta härhemma när allt ändå var upp och ner så då blev det paj och vaniljsås! Fy bubblan vad jag har ätit idag!

Nu bär det av till sängen med den här låten i öronen!
 En riktig snygging den här låten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0