Vad jag pysslat med idag

Visst är det läskigt när man tar t ex en ipren eller alvedon och så liksom fastnar den i halsen. Man känner att den sitter där men får varken upp eller ner den vad man än gör! Just så är det för mej nu! Kände att jag behövde något lindrande när jag kom hem från min resa idag. Antingen beror min snuva och mosiga skalle på att jag umgåtts för mycket med katten Bubblan eller så är det en förkylning som stör! I vilket fall som helst så ignorerar jag det hela! Vid halv elva tiden på förmiddan idag så plockade jag upp Mimmi och Svea som planerat i Västerås! Vi for genast vidare till Surahammar där vi tog med far min på en lunch på en pizzeria. Surahammars utbud på lunchställen har krympt rejält på sista tiden.Men vi blev mätta och belåtna i vilket fall som helst! Vid tretiden var vi tillbaka i Västerås och jag tog en sväng på Loppis och fyndade några svarta blomkrukor billigt. Sen bar det av till blomsterlandet för att köpa några växter att stoppa i dom också! Visstja, fick med mej tre pelargoner från far som han tänkt kasta. Sånt kan jag inte se,så nu åker de ner på vinterförvaring i min källare så kan han få tillbaka dom i vår när jag skrämt igång dem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0