Vad kul!

Wow vilken dag, massor med bra upplevelser i gott sällskap! Imorse blev det upp och hoppa och sen fullfart in till Elgiganten i Västerås. efter nån timme och lite till klev jag och vännen ut därifrån med en ny dator och en wacom ritbräda ! Jag ska förklara sen vad en Wacom är om någon undrar! Iväg hem till Enköping med mina skatter och sen fortsatte vi ut till Bredsand för en fotosession i det underbara vädret! En lite annorlunda fikastund på Bressefiket blev det också! god Thaimat på Bunthas och sen hit hem för att installera och testa dator och ritbräda. Och framförallt för att titta på alla bilder! Oh vad bra de blev!



Där har jag nåt motiv på gång!



Den här bilden är från min kamera. Jag hade ändrat vibalansen för att göra bilden ljusare,det förlorade jag verkligen på vad det gällde himmelen.



Samma motiv men med bättre tjong i färgen. Den är tagen av min fotokompis,han har en alldeles ny toppenkalasbra kamera!
Ser ni vad fint solen kommer fram mellan trädets grenar! Och himlens färg är mycket bättre här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0