Vilken givande afton!

Där var jag i mål med ytterligare en uppgift i vårdpedagogik,har faktiskt bara en kvar nu i det ämnet som jag gillar så starkt! Sedan finns bara pedagogiskt ledarskap och näringslära kvar av mina kurser. Hu vad ska jag göra sen,när jag är klar! Nu känns det som jag aldrig har gjort annat än pluggat och aldrig vill göra annat än att plugga lite på sidan om. Man har liksom fått uppfarten så det har blivit en del av mitt liv! Och ändå lyckas jag få plats med jobb och nöje och vardag i livet så det känns bra! Tänk att november som alla säger är så tung snart är över,det kan man se på att lönekuvertet låg i brevlådan idag om inte annat. Å så har jag så mycket spännande planer på gång under hela december,tur att den där tanden gav sig till känna när den gjorde så jag slipper bli stoppad i mina planer av någon gammal tand som värker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0