Zoegas!

Vad bra allt känns nu! En god kopp kaffe,råkade få med mej ett paket Zoegas till min Dolce Gusto när jag handlade sist,det var inte meningen. Men eftersom det går så bra att reglear styrkan på kaffemaskinen så blev det faktiskt mycket smakfullt och gott! Uppkoplingen funkar,en maskin tvätt är hängd och diskmaskinen brummar så trevligt i köket. Vad skulle vi göra utan alla dessa manicklar och apparater! Tänk vad frustrerad man blir när det inte funkar,men är allt som det ska så tänker man inte på dom,man tar det hela så självklart! Om en liten stund sticker jag till jobbet så då hörs vi väl inte förrän jag är tillbaka nån gång efter 22 snåret! Ha det bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0