37 stycken

37 stycken,det är siffran på antalet pelargoner som jag har i min ägo. Nu ska de övervintras i källaren. Tänk att det blev såå många till sist! En hel del av dom är lite ovanligare sorter också och det är kul. Det måsta vara världens mest tacksamma och lätta blomma att hantera om man bara vill. Nu har de i alla fall allihop kommit in från altan och vissa mellanlandar i mitt kök innan de går vägen ner till källaren. Jag måste få ordning vartefter därnere så det inte blir kaos där med!

  

Fjärilspelargon               Apelblossom     Lycklig ägare av båda sorterna!

En sak är säker,det kommer inte att ta slut på mitt intresse för pelargoner,så risken är att beståndet utökas i vår!
Hade tänkt att skaffa mej några svarta varianter

http://www.blomkrukan.com/product_info.php?products_id=294


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0