Allt möjligt

Just som jag var på väg och skulle berätta om min eftermiddag för några timmar sen så blev jag avbruten av kompisen bilmeken! direkt ut i garaget och jobbade! En bra bit framåt har vi kommit men än är det lite kvar innan vi är ihamn! Det jag tänkt berätta om eftermiddagen är att jag i trevligt sällskap lunchat på Kajens fik,fotat,handlat vätskeersättning,glykol och en Actifrymaskin.





Detta är perfekt för mej som lagar mat på mitt eget märkliga sätt,jag tror jag kommer att få massa nytta av den. Egentligen vill jag prova nu men kanske lite sent att äta sån mat. Får hålla mej till imorgon!
Ett foto från idag kan jag ju bjuda på ialla fall,tänker redigera lite när det gäller de andra bilderna jag tog!



Håller ni med mej,visst ser det ut som en massa gula sälhuvuden som sticker fram i en lång rad på kajen!
Nu ska jag äta ypp jordgubbarna som stått och tinat på bänken och till det blir det lite glass! Gött det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0