Avslutar dagen nu!

Efter ett riktigt svettigt work out pass i vardagsrummet så är jag nöjd! Nu blir det till att stöka undan och förbereda morgondagen. Jobb står först och främst på schemat. 7-16 pågår passet som det ser ut för tillfället. Förkylningstider gör att många i personalen är sjuka så vi får hjälpas åt vi som är på benen att klara biffen! Så därmed anser jag att det är mycket lämpligt för mej att dra mej tillbaka till sovgemaket för en lur! Godnatt önskar jag er andra uppesittare!


Den här lilla söthögen,Svea har jag träffat idag,några månader äldre än på bilden men lika glad och pigg. Idag levde hon bus i en sandlåda så det hette duga när Eddie var på en promenad med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0