Bilder kan säga mycket om man vill lyssna!

Men va trist,skulle just ladda upp två bilder som jag redigerat men det vill inte funka just nu. Överbelastning nånstans förmodligen. Hoppas bara att det inte är i mitt huvud. Nog för att jag tänker gå och lägga mej nu men,jag försöker igen en gång!
Nähä det ville sig inte nu heller,då ger jag väl uppnu då och drar mej mot sovrummet. Det ska bli skönt att krypa ner och det var ett mycket smart drag av mej att stanna hemma ikväll! hoppas bara att alla mina kollegor och alla ni andra vänner haft en bra kväll!



Här är en av bilderna som jag hann ladda upp tidigare,det är originalet oredigerat,vi får se vad som tycks när jag visar den fixade varianten. Kolla in mannen i det vänstra hörnet,vad pysslar han med egentligen? Och vems är cykeln, och varför står den där? Här finns mycket att fundera över. Kanske kommer lösningen framöver! To be continued......







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0