Blomkrukor och nyttig mat!

Nu har jag varit på Växtriket och hittat ingenting som jag vill ha! Jag har bestämt mej för att faktiskt handla blomkrukor på Coop istället nästa gång jag kommer dit!
Såna här!



Jag såg dom faktiskt där i förra veckan och det finns fler texter bl a Love! Då spar jag med att köpa växter tills dess också! Nu ska jag bara vänta till äggen är färdig kokta sen gör jag ägghalvor av de två äggen. Till det blir det några skivor gravad lax,saltgurka,tomat och en special coleslow sallad som jag fixat till själv.


En burk fina fisken sås från garant! Blandas med strimlad vitkål i massor. Sedan tillsätter jag en hackad rödlök kryddar med chili och häller i massa Biranyi curry och rör om.dryck till måltiden blir brämhults Apelsin/äpple deryck!


Att unna sig mat som är bra för kroppen och att tänka längre än till närmsta måltid det är sunt det. Det finns fortfarande de som kan äta en stor tallrik pasta och avstå proteinerna och tycka de är duktiga! Hur tänker de då? stora mängder pasta kan möjligen skogshuggare och grovarbetare göra av med,men inte ens där är det sunt i längden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0