Chokladblomma



Det är är en lånad bild på en chokladblomma. En sådan vacker skapelse har jag i min ägo. Har hört att det ska gå att övervintra dessa och nu tänker jag försöka. Den ska klippas ner och sedan stå svalt utan vatten under vintern. Så ner i källaren med den bland alla 37 pelargoner. Det med att gå ut i trädgården och fota som jag skrev i förra inlägget blev ju en flopp. När jag kom ut och upptäckte att jag hade fel objektiv på kameran så tröttnade jag. Gick en runda och tyckte inte om det jag såg. En sliten uppgiven trädgård som nyss stod i full blom. vilken tråkig kontrast,jag blir inte ett dugg kreativ av det,orkar inte plocka in sånt som ska vinterförvaras knappt. Men plocka ut på våren det är jag bra på!



Det här var tider det.......inte alls länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0