Dags för ett break!

STOPP! Dags att göra ett break och pyssla med något annat än Pelargoner och demenssjukdomar. Kära nån vad förmiddagen har rusat på,men det är mycket väl använd tid kan jag lova. Förutom det jag nämnde så har jag hunnit tvätta alla kuddöverdrag som jag använt till stolar och dunor på altan. Nu hänger de på tork sör att sen rena och nystrukan packas ner i säcken sommargrejer och bäras ner i källaren. Jag har bestämt mej för att ta en dusch och sedan åka till Växtriket för att köpa lite nya växter till höstdesignen av mitt hem! Snart är ju alla 37 pelargonerna ändå nere i källaren så då vill jag göra höstmys härhemma! Lite nya detaljer piffar ju alltid upp,eller hur! Och kanske man skulle tänka på att äta nåt innan hungern sätter in alldeles för mycket,inte hälsosamt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0