En myt går i graven

Den sista delen i kursen Geriatrik handlar om sömnsvårigheter och kommunikationshinder. Jag började att skriva om sömnsvårigheter,och när jag botaniserade på nätet så hittade jag följande artikel. Jag tog upp ett resonemang kring den efter min fakta del. Jag har alltid varit av den åsikten att det nog är så att det mest ligger på det psykologiska planet. Det går heller inte att hitta någon vetenskaplig artikel som bevisar motsatsen. Intressant i alla fall. Det där med borderline var ju extra intressant !

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fullmane-ger-samre-somn_188907.svd

Eftermiddan har kommit väl till användning i alla fall. Nu ska jag bara finputsa den sista delen som handlar om kommunikationsvårigheter och sedan skicka in även den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0