Gårdagen flög förbi!

Ojsan,bidde visst inget skrivet igår på bloggen! Det var för att dagen och kvällen gick i ett huj! Jobbade ju hela dagen mellan sju och fyra. Sedan direkt hem och hämtade Eddie och plockade ihop lite vi skulle äta. Sedan direkt hem till Jenny där vi hade en liten familje tillställning med de närmaste. Svea var lika glad och lycklig som alltid när vi träffas. Hon vet inte var hon ska ta vägen riktigt utan far runt som ett yrväder i rummet. Härlig vovve det där! En kär vän dök upp här senare på kvällen och det blev lite tjat och prat om vad som hänt sen sist! Nu har jag i alla fall ätit av sillen jag lade in i fredags. Den är såå underbart god. Rödlöken ,purjon och dillen är lika god som sillen. Till det blev det hårt tunnbröd och kaffe. Nu ska jag plugga så det händer nåt, så jag återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0