Helgens begivenheter!

Heeej! Har precis kommit hem från Västerås där jag hållt till sen igår! Tog en riktigt lång fika med Marie på Kalle på Spången ,vi lyckades sitta där i typ två och en halv timme och bara prata! Trevlig och gott,åt en räktoast med deras goda sallad till. Wonderful!



En sån här klänning köpte jag mej på hm,199 kronor. Den kommer att bli superskön i höstrusket!
Efter fikat med Marie for jag till "lägenheten" och fixade till mej inför kvällen. Mötte upp mitt sällskap och tillsammans hoppade vi runt lite på olika pubar,längst höll vi till på Circus!



Här är Circus!

Idag har jag vilat ut och kollat på TV alldeles själv,det är ovanligt det,att jag tittar på TV alltså! Sedan har jag varit på Lorenzo och ätit vedugnsbakad pizza med Eddie. Efter det en tur för att köpa lite mat på willys! Ja så ungefär har helgen sett ut. En riktigt bra sak utöver det är att jag faktiskt är ledig i morgon,så då kan jag vila ännu mer!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0