Kostinformatör

Ja,just nu har jag ingen kurs att plugga,för allt är inlämnat för tillfällrt. Istället har jag suttit och surfat runt bland andra intressanta utbildningar jag skulle kunna plugga efter undersköterske utbildningen. Fastnade för en där man blir kostinformatör,låter såå intressant. En distansutbildning hos Miroi. Det kanske kan vara något! Det finns hur mycket som helst att plugga på distans nuförtiden, så arbetslös och outbildad behöver man ju inte sitta om man bara har lite go och vågar satsa! Det snitsiga är ju att man gör det samtidigt som man jobbar så har man ju en inkomst och behöver inte ta några lån!

http://www.miroi.se/vux/pdf/Kostinformat%C3%B6r.pdf

När den här utbildningen är klar som jag går nu så har jag ju betyg i alla de tre ämnena
näringslära,vårdpedagogik och kommunikation. Undrar hur man kan använda det för att bli diplomerad,det måste jag ta reda på!

      Jag ringer er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0