No more lies!

Det är onödigt att skriva ett läng inlägg och sen trycka bort sidan när man ska bädda in en låt. Just som jag nyss gjorde. Det var väl inte så intressant kanske det jag skrev,jag bara resonerade lite om att jag vet var tiden tar vägen på kvällarna om jag är hemma och är ensam. Klart att jag spenderar den framför datorn,och det är både vad det gäller nytta och nöje. Sen gnällde jag lite över att jag inte fixat nått bättre arrangemang med hur jag sitter här vid skärmen. Helt förjäkligt,jsg blir så trött i ryggen. Tillslut har jag fastnat i en ställning och vill inte röra mej för då gör det ont! Nå här är låten som kom till mej ikväll, den passar bra som avslutning på den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0