Nu ska jag sluta prestera skoljobb!

Helt otroligt vad jag har skrivit mycket idag. Det är riktigt skönt att ta sej en sån här dag och bara mata på! Jag har knappt sett folk på hela dagen,bara när jag var ut och handlade men jag pratade inte direkt med någon. Den enda kontakten med omvärlden annars är via fb chatten och det är ju bra en sån här dag! När jag tänker efter så har jag chattat med fem personer och kommunicerat via mail med två,det är ju nå bra med det där internet i alla fall! En lätt underdrift,hela mitt pluggande bygger ju på att nätet finns! wonderful. Nu ska jag ta mej för att förminska några bilder så de får plats här. Det blev för mycket information lagrade i dom när jag redigerade så filerna blev för stora för att kunna lägga upp. men det är snart åtgärdat. Annars har jag äntligen tvättat skostället och entré mattan i hallen så det är snyggt som satan därute nu. What a day folks!



Här är en av bilderna ni ska få se redigerad strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0