Om gårdagen!

Nu har jag verkligen varit dålig på att uppdatera här, men nu får det bli skärpning! Det är ju så kul att skriva och dokumentera! Nå igår så åkte jag i alla fall till Västerås på eftermiddan som jag tänkt. Det blev en vända på city med lite shopping medan Mimmi och Eddie var ute med Svea och gick. Jag köpte två blårandiga toppar På H&M,de har ju utökat och byggt om butiken i City och det var riktigt coolt därinne! På lindex blev de nya tifhts och leggings,ett och par coola benvärmare.

Strumpbyxa GråBenvärmare Svart
Här är bilder på några av sakerna! Strumpbyxorna kommer att bli så snygga till de nya låga bootsen som väntar i garderoben. Sen kan man ju variera med och utan benvärmare till det!

Mat åt vi på Wook and go medan Svaea satt i bilen och ylade. Det var första gången hon var själv så länge,vi tyckte lite synd om henna men,det är ju nödvändigt att hon lär sig vara själv korta stunder. Hon är ju fem månader nu lillvovven! som belöning fick hon åka och leka med några andra hundar på den inhängnade rastplatsen på Hammarby. En trevlig och avkopplande dag får jag sammanlagt säga om gårdagen som också ju var kanelbullensdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0