Önskar mej en grönsakssvarv!

Nu gör jag en liten näringsintags paus från pluggandet. Vilken tur att jag har ett privat bollplank som jag kan dela mina funderingar med när det gäller psykologin. visserligen via nätet men ändå,sånt tackar man ju för.

sitter här och äter lite Rawfood från i helgen. Röran liknar den som är på bilden. Kolla gärna vidare bland recepten och lär! Det här är en kost jag tror på,man behöver inte bli manisk på något vis,utan bara plocka de delar man tycker verkar bra.Jag tror aldrig det funkar med att gå ut för hårt,då blir det bara pannkaka av allt och det är ju inte så nyttigt! Ha,ha! Ju mer man gör åt rätt håll desto bättre.



http://www.rawfoodrecept.com/2011/01/italiensk-tomatsas.html

Här är en länk till massor av rawfood recept!

http://www.rawfoodshop.se/gronsakssvarv-spiralizer-p-1164.html

Här är en länk till en gränsakssvarv som jag skulle vilja ha i min ägo! Den skulle göra maten så mycket snyggare och det är ju som vi alla vet jäkligt viktigt att få äta lit med ögonen också! Känner på mej att jag kommer att köpa en sån inom kort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0