Planer

Så förhåller det sig! Imorgon är jag ledig och har just nu ingen plan. Jo,lite har jag tänkt förresten. Kanske sova en lagom slurk och sen plugga ett par timmar. Sedan till Västerås tror jag för lite shopping. Lurar på  att åka till Nisses och kolla läget m.m. Ja det kommer inte att bli några bekymmer att få tiden att gå märker jag. Tror också på att jag ska kolla efter ett mellanting av sko och stövel att ha på jobbet innan jag tar fram mina fräcka varmvinterstövlar för vintern! Sen får jag skärpa mej och börja fota lite mer av det jag gör,det är ju så roligt att ha och se tillbaka på när tiden gått lite!

Som en sån här bild från en fredagkväll i somras. För mej innehåller den massor av minnen och information som återkommer i mitt huvud när jag ser det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0