Sena kvällen ju!

Heej! Vad jag har längtat efter att få logga in och skriva lite här,men det har inte funnits en sekund ledig! Såg på min tidsrapport att nu på två dagar har jag gjort 13 timmar beordrad övertid,förutom mina vanliga pass dessa dagar alltså!! Får faktiskt lov att säga att det inte alls har varit jobbigt utan riktigt roligt och lärorikt! Imorgon blir det en vanlig dagtur mellan 7 och fyra och efter det blir det tacofest hemma hos Jenny i Västerås! Idag när jag kom hem på lediga passet mellan 14 och 16 så var både Mimmi ,Pontus och Svea här hos Eddie. Jag fixade mat och var hundvakt medan kidsen for iväg och handlade. Vi hann lagom umgås en stund innan det var dags för Mimmi och Pontus att dra vidare och jag skulle till jobbet. Ja full fart har det varit idag så jag behöver nog några timmars sömn som jag tänker ta ganska omgående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0