Tårta lite här och där!

Lite tunnt med inlägg idag,men desto tjockare har det varit på jobbet . Det blev till och med övertid på övertiden så jag var hemma vid halv tio ikväll. I alla fall så stekte vi marinerade färska hela champinjoner nyss. Det blev riktigt gott. Smarrigt som ett tillbehör om man vill äta lita plockmat. Annars blev det en halv pizza med Eddie på Bergsgatans pizzeria Karavan! Ännu bättre blev det när jag blev bjuden på kaffe och bakelse på ett ställe ikväll,det var en sån där Halloween bakelse med orange marsipan. Tidigare idag var det tårta på jobbet från en kollega som slutar. Tills imorgon då en kund fyller år står en stor tårta i jobbkylen som han bjuder på. Men det kanske finns nåt kvar till på onsdag då jag jobbar igen. Nu stänger jag ner datorn och går och vilar en stund. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0