The script

En apelsin och två satsumas senare. Det sista arbetet i omvårdnad är nu inlämnad och kursen i social omsorg validerad. Slut betyget där blev VG. Inte dumt! Det var väl använda minutrar sen jag kom hem vid halv tio. Nu tänkte jag mej att fixa naglarna med lite nailhardener. Återigen börjar de fnasa sönder sej och bara bli till flisor. Jag äter kosttilskott för det men det verkar inte hjälpa. Tror nog att det är fett som saknas för jag är mycket bra på att undvika fett. Bara att ta fram flaskan med olivolja och börja massera in naglarna igen. Annars har jag väl lika lite att klaga på som vanligt,för det mesta flyter på bra och livet är fullt av glädjeämnen. I morgon så börjar jag jobba klockan sju och slutar vid 14.00. Kanske blir det en hemma eftermiddag,kanske inte,den som lever får se!



Fy bubblan vilken bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0