Tog en sovmorgon

Tog en välbehövlg sovmorgon idag! Nu känner jag mej tröttare än någonsin istället! Men det är bara att kliva upp och trycka på startknappen för dagen ! Det blir ju ett kvällspass ikväll då jag jobbar mellan 14 och 22. Som jag planerat det hela just nu så kastar jag mej i duschen efter kaffet,och sen blir det plugga igen. Kan hända att den 2:a uppgiften i psykologi blir klar idag.  Det var bra att jag valde att komplettera mitt gamla betyg nu,visserligen är det en del att skriva men det hade blivit mycket mer sen om jag varit lat och tagit genvägen istället. Eller så kommer jag aldrig att behöva använda det men kunskap är ju inte tungt att bära. Å det har ju viss påverkan på självkänslan kan jag lova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0