Kungens närmaste man och min prins!



Titta,det här är Eddie på skolfotot för i år! Klass 8! En riktig prins,min prins! Prinsar av idag har ingen krona,de har keps istället.



Det här är en bild på Kungen och Silvia. Men.....håll nu andan,ser ni vem det är som står längst upp i det högra hörnet? Jo,det är sant,det är som ni ser en av kungens närmast män och tillika en av mina käraste vänner. När jag tänker efter kära herr Johansson så minns jag alla fika stunder vid ditt köksbord, den sköna hammocken i din trädgård,där jag tagit mej en och annan en lur. Tänk när jag efter en fest klev ut ur ett av alla dina sovrum i ditt tidigare hus och hittade dej på golvet under köksbordet,du höll på med rörmokeri,mitt på blanka lördagen. Man blir ju nästan tårögd när man minns såna stunder!Ingen har satt i säkringar i min Skoda lika fint som du,eller lyckats sätta på värmen så galant i min källare. Nej herr Johansson,jag är stolt över att se dej  i full fart på jobbet tillsamans med din vän majestätet! Men det jag är allra gladast över egentligen,det är den fantastiska kontakt jag har med din fru. Det finns inga som kan tala på telefon så länge och mycket om ingenting som vi! Ådet enda jag hör från dej under dessa timmar är ibland ett visst grymtande,men det gör inget,vi förlåter dej! Kanske man kan hänga med nästa gång du och knugen partar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0