Kommit i form!

Tänk vad en liten shoppingrunda kan pigga upp! Ett par korta stövlar,fodrade och allt för jobbet hittade jag på skopunkten. Så här,innan de riktigt varma får träda in!

Snood - 90% Akryl,10% Lurex
En sån här fin snood hittade jag på Lindex. Det är glitter i den och kostar 99 kronor. En färg som kanske inte direkt är vanlig i min garderob men den kändes rätt!




Nr 258 blev inköpt i dag! Nr 260 sitter på mina naglar idag!

Mat blev det på wok& go. Grönsaker i grön curry. Den finns inte som rätt på menyn men de tillverkar den alltid med ett leende på läpparna åt mej! Sedan mer shopping. Den här gången åt Eddie ny vinterjacka och nya höstskor. Skor shoppades på Deicmann,ett mycket trevligt ställe om man söker skor till bra priser men med good look!
http://www.deichmann.com/SE/sv/shop/home-damer/home-damer-skor.cat

Mycket snyggt här!

http://www.deichmann.com/SE/sv/corp/home.jsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0