Angie!

Skäms för min dåliga uppdatering idag! Den enda ursäkt jag har är att jag hängt på fejjan. En grupp som heter, så minns jag mitt 70 tal, 80 tal osv. Där delas och minnen från de olika decennierna! Såå roligt! Massor med musik man minns, både på gott och ont kan man säga! Annat skoj som hur man såg ut och vad man gjorde och hur det var ventileras också! Riktigt trivsamt kan jag säga! Vissa av grupperna är öppna och nån är stängd som jag förstår,men sök upp dom om du har lust så får vi se!





Plötsligt var vi inne på den här gamla klassikern. Det går massor med rykten om att den skulle vara en hyllning till David Bowies första fru Angela eller Skådespelerskan Angie Dickinson. Angie är skriven av Keith Richards och Mick Jagger men enligt Keith har den med Heroinet och hans avsked till drogen att göra! Alltså inga brudar inblandade här inte. Om du aldrig hört låten innan,lyssna för guds skull på den,it's a hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0