Vad är tid?

Om någon hade frågat mej så skulle jag ha sagt att klockan var minst hundra! Så intensivt har jag pluggat att jag tappade fattningen om tid och rum. Har satt tre rejäla uppgifter ikväll. Det är ett omfattande område som jag är inne på ,geriatrik och gerontologi. Alltså det handlar om åldrandets sjukdomar och det normala åldrandet. Hänger ju liksom ihop det där! Lärorikt som sjutton, man tror man vet nåt men så upptäcker man att det tar aldrig slut,det ena ger det andra och man blir så nyfiken på att få veta mer! Men när det gäller inlämnande av uppgifter så gäller det att kunna begränsa sej och fokusera på det som det faktiskt gäller. Studieteknik kan man ju kalla det! Annars så smakade maten bra som jag pratade om tidigare jag tog faktiskt om och toppade med en liten ynka skål kvarlämnade chips. Förresten fick just ett sms från far,hans blodsocker verkar ha lagt sej på normal nivå nu när han kommit igång med att ta insulin! Det är riktigt glädjande det! No sugar added!


Jäkla skit gift det där sockret! Bojkotta nu så lever du längre. Å kom inte å säg att man måste unna sej,nej det är att unna sej att låta bli,för det finns inget gott med det vita giftet.! Det räcker med det naturliga socker som finns i våra produkter,vi behöver inte tillsätta skiten! Nu har jag svurit klart för idag!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0