Verkar som jag fredagsmyser!

Det verkar vara fotboll som gäller för folk idag! Jag är ju inte särskilt intresserad så jag jobbar nog vidare med mina skolarbeten. Men just nu äter jag! Det ligger potatissallad,rödlök,två hela skalade morötter,två stekta ägg och en skivad tomat på min tallrik. Potatissalladen är spetsad med mycket grovmalen svartpeppar och äggen är kryddade med Chili/kakao kryddan! Ruskigt gott! Vilken smakupplevelse. Det hela åker ner med ett glas rött! Underbart. Annars har jag babblat i telefon en hel del mellan varven,Lite med bror min och med vännen som jag sammanstrålar med för utgång i morgonkväll. Ikväll blir jag hemma hela kvällen,det har jag bestämt nu å jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0