Arbetar i trädgården!

Det är kallt med gummistövlar i det silverfuktiga gräset! Så jag tog en paus från jordkörandet en stund. Kaffet från morgonen är kallt och jag har ingen micro att värma det i . Väntar med att fixa nytt tills min hantlangare dyker upp med lastbilen. Nåja,jag ska fortsätta därute alldeles strax,jag ska börja släpa ut grejer från garaget så vi kommer åt de gamla inbyggnadsugnarna och diskmaskinen som skall bort,vi får börja med det tyngsta och se hur mycket man orkar. Ryggen tar ju lätt stryk bara av att köra jord,det har nog blivit sju kärror redan på morgonen från fram till baksidan! Nej nu ska jag ut igen så jag inte tappar farten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0