Återkommen!

Vet ni varför jag inte hann skriva något mer på bloggen igårkväll? Jo för det första så pluggade jag,det handlade om att mäta puls och blodtryck. Bedömning av cirkulation helt enkelt! Sedan fick jag hjälp med att tapetsera en vägg i köket som varit ofärdig,det var bara en liten bit under ett skåp och en remsa runt fönstret bredvid. Men det förändrade hela intrycket vid den bänken. Allt blev liksom helt! Hann också koka en soppa med potatis,lök och röda linser. Med spiskummin,koriander,chili och biranyi curry så blev den delikat. Det är den jag sitter och lunchar på nu samtidigt som jag tänker plugga igen. Jag har faktiskt varit på jobbet också. Mellan 7 och 13 och sen går jag på igen kl 15.00 och kör kvällen ut! Fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0