Cacao & chili

Oj vad jag inte hunnit skriva här på bloggen! Igår efter jobbet satte jag igång med pluggandet och skrev på två uppgifter samtidigt. I köket blev "muren" tillsnyggad och grundmålad av gode vännen som hjälper mej så mycket med massa fix. Idag har jag jobbat till kl fyra och efter det blev det en resa till Västerås och det nya shoppingcentret på Erikslund. Ja massor med butiker var det,Eddie var med och han handlade på Stadium bl a. Handlade på citygross inför helgen och det kändes bra att få det gjort.



Den här har jag varit sugen på att testa ett tag och idag blev den i allafall inköpt. Cacao & chili är smaken och den doftar i verkligen spännande!



http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.santamariaworld.com/PageFiles/6622/rangebild_more.jpg&imgrefurl=http://www.santamariaworld.com/kryddor/More--Africa/Recept-NY/&usg=__zf_4Balygy4wJOp7f4Naif-OLGQ=&h=220&w=460&sz=37&hl=sv&start=21&sig2=nZp8zmSaAYEXUT6xwxt6FQ&zoom=1&tbnid=Gl5QmTghkgHh5M:&tbnh=61&tbnw=128&ei=aCaCTsSrF-qL4gTp8q1k&prev=/search%3Fq%3Dsanta%2Bmaria%2Bcacao%2Bchili%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1

Klicka på länken så kan ni se fler spännande kryddor i serien More by Santa Maria. Min nästa burk blir nog Orange pepper, Apelsiner ger tillsammans med fruktig ingefära, eldig chilipeppar och kraftfull svartpeppar en fantastisk smak åt ljust kött, fisk och skaldjur.
Kryddor det är häftigt det, och jag välkomnar alla nya märken och blandningar som dyker upp i våra butiker! Jag skulle bara vilja ha mer tid till att laga mat också,men så är inte läget just nu i livet. På söndag planeras det i alla fall för en Tacokväll med familjen,det ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0