Dags att softa!

Nu när klockan just slog om till 22.00 tänkte jag logga ut från datorn och slå mej ner i soffan med mina funderingar om ditt och datt! Mycket händer i livet och det går fort. Men det är tur att det är bra och roliga saker det gäller. Arbete och plugg tar mycket av min tid,så det kan behövas en del planering och struktur för att få allt att gå ihop i längden. Sen vill jag ju kunna träffa familj och vänner och samtidigt hinna med fixande och renovering runt hus och trädgård! Så därför sätter jag mej ner med något att drick och tänder några ljus. På med lite skön musik och så bara låta tankarna fara och alla intryck landa! Taking care time Vill ni se en fin bild förresten, min äldsta dotter Jenny har designat om sin blogg med en superfin bild som kan tänkas dyka upp i andra sammanhang framöver,kolla!

Kalasfint!

http://jennlee.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0