Familjesammankomst!

Vilken trevlig familje eftermiddag/kväll jag haft idag! Efter hemkomsten från jobbet blev det ju lite mat och sen läxpluggande med Eddie. Sedan drog vi mot Västerås och plockade upp Mimmi och Svea. Som tur var så va Jenny också ledig så vi styrde kosan mot Surahammar där barnens morfar bor. Vi fikade och pratade och hade trevligt. Svea lärde sig ett nytt ord: köttbulle! Snällt satt hon framför morfars kylskåp och väntade tills han sa varsågod. Då sträckte hon fram tassen och tackade. Annars är hon fortfarande ett riktigt litet yrväder som far fram och bara njuter av livet och att leka. Ja det var en väl använd eftermiddag så jag är nöjd. Har sen efter det filat på lite planer för veckan. Måste nu sätta igång att göra färdigt köket och jag tror jag vet hur det får bli. Det blir en kompromiss mot vad som var tänkt, men det blir i alla fall bättre än nu. KÖr igång i morgon efter jobbet,och då får jag också både sällskap och hjälp! Skitnice! Nu ska jag plugga lite, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0