Fixeri

Det bidde visst en lite spontan utflykt igår kväll efter diverse rörmokeriarbete. Värmen här i huset påverkades under det tillfälliga driftstoppet så jag blev inneboende på annan ort. Hemkommen för en stund sen och nu har jag just avslutat lite kaffe och macka i höstrusket. Tur att utetemperaturen inte är så farligt låg,så jag klarar mej här tills det blir dags för jobb kl 14.00. En liten förmiddagslur står på schemat och så ska jag nog ta och se om det inte är dags för några av pelargonerna att få komma in,i alla fall upp på altan! Ja brist på sysslor och arbete har jag då inte! Ha det bra och gör som jag om du fryser,tänd några ljus och njut av att ha tak över huvudet! Heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0