Från gnäll till snäll!

Kanske det är så att saker blivit hela igen nu. Värmesystemet är igång och snart kommer väl den lilla värme som är på tillbaka igen. Så kallt är det förresten inte här inne,jag är nog lika kall inombords jag för tillfället. Spisen fungerar som vanligt den med,det var nog det sekundlånga strömavbrottet som orsakade det hela. Men nu är inställningarna sen tidigare i stort sett tillbaka. Det är ju alldeles för negativt att oro sej för vad som ska gå sönder härnäst. Istället ska jag glädjas åt alla som är så bussiga och pålitligt hjälper mej att fixa till allt som inte är som det ska! Och Skodan har ett nytt och fint avgassystem påmonterat och snart byts hela termostathuset ut också. Nä idag har jag varit lika gnällig som den den blåsten som härjar utanför och det är ju inget Soulshine i det! Nu ändrar jag taktik och blir glad och tacksam över allt bra jag har och hoppar i säng strax. Imorgon ska jag ju jobba igen och då börjar jag kl sju så lite sömn skadar inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0