Gjort ett val

Avslutar kvällen med att skicka in till skolan vilka valbara kurser jag önskar läsa. Så här ser min önskelista ut! Geriatrik 100p, Pedagogiskt ledarskap 100p, Rehabilitering 100p, Näringslära 50p, Hälsopedagogik 50p, och Vårdpedagogoik 50p. Det var inte alldeles enkelt att välja,men man kan ju försöka snappa åt sej de andra kurserna på något vis framöver. För det här sättet att plugga på passar mej utmärkt,det är så givande och kul så det är inte sant och efter det här sitter jag inne med ett antal användbara utbildningar som tillsammans kan bli ypperliga för framtiden! Det är ju inte precis första gången jag pluggar,och inte sista heller! Lära för livet heter det ju,och då måste man göra det också!

http://www.svok.se/                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0